Producción científica
Artículos
Cobertura de la violencia en zonas de riesgo: el caso de la Red de Periodistas de Ciudad Juárez
José Luis González EstebanCarmen M. López-Rico
El discurso de los cibermedios ante la crisis económica y revuelta social en España
Sebastián Sánchez CastilloTratamiento informativo y análisis del liderazgo político durante las elecciones autonómicas de 2015 en la Comunidad Valenciana
José Luis González EstebanGuillermo López García
Germán Llorca Abad
Carmen M. López-Rico
“Communication and crisis in the public space: Dissolution and uncertainty”. Profesional de la información, vol. 31, no. 3, e310316
Dolors Palau SampioGuillermo López García
“Video and emotionality in the social network sites during elections: The general election campaign of April 2019 in Spain”. Catalan Journal of Communication & Cultural Studies, vol.14, no. 1, pp. 99-118
Carlos López OlanoSebastián Sánchez Castillo
Àlvar Peris Blanes
“COVID-19 vaccine disinformation on YouTube: analysis of a viewing network”. Communication & Society, vol. 35, no. 2, pp. 223-238
Dafne Calvo MiguelLorena Cano Orón
Germán Llorca Abad
“De la localización a la movilización. Evolución del uso electoral de Instagram en España de 2015 a 2019”. Revista De Comunicación, vol. 21, núm. 1, pp. 159-179
José Gamir RíosLorena Cano Orón
David Lava Santos
“Unidireccionalidad, promoción partidista y polarización. Actividad en Twitter de los candidatos a la presidencia del Gobierno de España en las elecciones generales de 2019”. Profesional de la información, vol. 31, núm. 2, e310203
José Gamir RíosAnastasia Ioana Pop
Guillermo López García
Germán Llorca Abad
Vicente Fenoll
“Media crisis and disinformation: the participation of digital newspapers in the dissemination of a denialist hoax”. Profesional de la información, vol. 30, no.4
Lorena Cano OrónDafne Calvo Miguel
Germán Llorca Abad
“Scientific power in the Spanish press during the pandemic: a portrait of new leaders while explaining its risk”. Communication & Society, vol. 34, no. 2, pp. 263-280
María Iranzo CabreraGuillermo López García
“Disinformation in Facebook Ads in the 2019 Spanish General Election Campaigns”. Media & Communication, vol. 9, no. 1, pp. 217-228
Lorena Cano OrónDafne Calvo Miguel
Guillermo López García
Tomás Baviera Puig
“Polarization and Spectacle in the Spanish Political Talk Show ‘La Sexta Noche’ During the 2019 European Elections”.Tripodos, no. 49, pp. 71-87
Àlvar Peris BlanesJavier Pérez Sánchez